Vanaf het begin werkt ze met 'zoete kleuren' . De onderwerpen zijn niet zoet. Ze laat zien wat een vrouwenlijf allemaal moet doorstaan: vet, menstruatie, cellulitus, etc. Ze tekent wat bij haar schaamte oproept, door de kleuren en het tekenen verdwijnt de schaamte.
![]() |
FAT BUTT AND GREASY SAUSAGE 1991 |
![]() |
MENSTRUATING WOMAN 1992 |
![]() |
CELLULITIS 1, 2 1992 In 'sprookjesachtige' voorstellingen begint ze kronkelige snoeren met parels toe te passen. |
![]() |
SONG OF TOGETHERNESS 1 2003 |
![]() |
ETERNAL DANCE 2003 |
![]() |
DIGGING |
![]() |
COLLECTIVE LOVE SONG 2005 |
![]() |
CAN YOU SEE ME 2 2005 |
De volgende stap was zichtbaar te maken wat onze ogen niet kunnen waarnemen. Soms wordt de vleesachtige binnenkant van organen geconfronteerd door een strakke meetlat. Meten is weten, zegt men, maar het zegt niets over de gevoelens (en pijn).
![]() |
ART AND SCIENCE 2013 |
![]() |
MEDITATION ON GRAVITY 2013 |
![]() |
MEDITATION ON GRAVITY 2013 |
![]() |
THE FLOWER AND HER INNER FOCUS 1 |
![]() | |
|
No comments:
Post a Comment